İnternetten Para Kazanma

İnternetten Para Kazanma

 

İnternetten Para Kazanma Nedir ?

 

 

İnternetten Para Kazanma Nedir.?

 

Evet,Nedir Bu İnternetten Para Kazanma.?

 

İnternetten Para Kazanma son zamanlarda gündeme gelen ama uzun bir süredir hayatımızda olan bir para kazanma stilidir. Genellikle internet üzerinde bazı siteler sizlere bazı görevler verir ve bu görevler sonucunda sitedeki hesaplarınıza belirli bir miktar para yatar. Bu hesaplarınıza yatan paraları sitelerin belirlediği çekim limitine ulaştığında ister banka hesabınıza ister sanal hesaplarınıza isterseniz de kripto para hesaplarınıza çekebiliyorsunuz. 

 

Bu görevler başlıca şunlardır,

 

Anket doldurarak para kazanma

Reklam tıklayarak para kazanma ( Bu riskli bir iştir. Sebebini yazının devamında anlatacağım.)

Oyun oynayarak para kazanma

Freelancerlık yaparak kazanma

Web / Blog sayfası açarak para kazanma

YouTube üzerinden para kazanma

 

 

 

 

Anket Doldurarak Para Kazanmak Nedir.?

Anket Doldurarak Para Kazanma , Günümüzde hemen hemen artık her şey sanallaştı , Eskiden bir çoğumuz denk gelmişizdir kapımıza bir kaç genç çocuk veya kız gelir , bazı firmalar hakkında bir şeyler sorar ve bu sorduklarını not alırlar. Bu elemanları bize ünlü veya henüz ünlü olmayan firmalar gönderir ve ürünler hakkında bilgi toplayarak bu ürünleri müşterilerin yani bizlerin istekleri doğrultusunda üretip satışlarını çoğaltırlardı. Ama dediğim gibi günümüzde artık her şey sanallaştı ve bu anketörlerde artık sanal ortamda çalışıyor. Firmalar anket doldurma sitelerine anketler gönderiyor , siz o anketleri doldurarak firamaların anket sitelerine verdiği ücretlerden komisyon alıyorsunuz. Fakat anket doldururken bilmemiz gereken şey , Her anket doldurma sitesine güven olmaz. Bazı anket siteleri insanların paralarını vermeden siteleri kapattığıda oluyor. Peki .? " Güvenilir anket doldurma siteleri hangileri " Derseniz , sizlere " güvenilir anket doldurma siteleri " başlığında bir yazı hazırlayıp çok kısa süre içinde Turkuaz Blog sayfamızda paylaşacağım. Takipde kalın.

 

Reklam Tıklayarak Para Kazanma Nedir .? Reklam Tıklayarak Para Kazanma Riskleri Nelerdir.?

Reklam tıklayarak para kazanma , şuanda bu yazıyı okuduğunuz blog sayfası olan Turkuaz Blog gibi blog sayfaları Google Adsense'ye kayıt olup blog sayfalarına reklam alırlar , ve kendilerine bir de internetten para kazanma temalı web site kurup , sizlere görev olarak şu siteye gir reklamı tıkla belirli bir süre bekle ve tıkladığın reklamın linkini bize yolla sana şu kadar para diye. Fakat bu tarz siteler gerçekten hiç güvenilmez ve risklidir. Çünkü Google Adsense bu tarz siteleri çok kısa bir süre içinde fark edip hemen banlıyorlar , buna bağlı olarak site sahibinin kazançları da çöp oluyor ve ödeme alamadıkları için site üyelerine ödeme yapamıyorlar. Günümüzde buna bizzat kendim bir çok kez şahit oldum. O nedenle reklam tıklayarak para kazanma olayını bir kenara bırakıp hemen Oyun oynayarak para kazanmaya geçiyorum.

 

 

 

 

Oyun oynayarak para kazanma Nedir.?

Oyun oynayarak para kazanmak , aslında YouTube üzerinden para kazanmayla hemen hemen aynı temaya sahip. Siz Canlı yayın açma sitelerinde oyun oynarken canlı yayın açıyorsunuz , canlı yayını izlemeye gelenler sizlerin oynadığı oyunu , oynayış tarzınızı veya içeriğinizi beğenirse size bir miktar bağış yapıyor. Siz bu bağışları daha sonradan banka hesabınıza çekiyorsunuz. Ayrıca , eğer canlı yayın takipçileriniz çoğalırsa , bazı firmalarla anlaşıp canlı yayında onların reklamını yapıyorsunuz bu firmalar da size güzel kazançlar sağlıyor. Günümüzde en iyi kazanç sistemi kar ortaklığıdır.

 

Freelancerlık yaparak kazanma Nedir.?

Freelancerlık yaparak kazanma olayı ise Bionluk ve buna benzer bazı Freelancer sitelerine üye oluyorsunuz ve burada ilgi alanınız ne ise , bu ilgi alanları Web Tasarım , Seslendirme , Makale Yazarlığı , Grafik Tasarımcılığı Çevirmenlik veya başka bir uzmanlık alanı olabilir. Freelancer sayfanızda hangi işi yapıyorsanız o işle alakalı ilanlar açıyorsunuz Örn " Ben Sizler İçin İngilizce Metinleri Özenle Türkçeye Çeviririm" gibi ve kelime başı ücret biçiyorsunuz Örn " 500 Kelime 20 TL" gibi. zaten günümüzde bir metin nereden baksanız en az 1000 1500 karakter aralığında. Tabi  Metin Çevirmenliği sadece bir örnek , reklamlar için seslendirme yapabilirsiniz , Web site satın almak isteyenlere web site kurabilirsiniz. Buna benzer binlerce projeler var istediğinizde yer alabilirsiniz. Peki güvenli mi.? Evet arkadaşlar Tamamen güvenli , İlk olarak alıcıdan site parayı alıyor , size işe başlayıp işi bitiriyorsunuz , daha sonra site size % 10 İle % 30 Arasında bir komisyon keserek banka hesabınıza yolluyor.

Peki , Kimler Freelancer Olabilir .?  İsteyen herkes freelancer olabilir , ama genellikle Öğrenciler Freelancer olmayı tercih ediyor , okudukları bölüm mesela yazılım olduğunu varsayalım , Öğrenci kendisine bir yazılım sayfası açıyor ve yazılım hizmeti almak isteyen müşterilerden iş alıyor.

 

 

 

Web / Blog sayfası açarak para kazanma Nedir.?

Web / Blog sayfası açarak para kazanmanın 2 yolu vardır , bunların ikiside aynı tema fakat sağlayıcı farklıdır. Hemen en çok kazandıran dan başlayayım. En çok kazandıran Google Adsense'dir. Bir blog sayfası açıp sayfanızda makaleler paylaşıp Google Adsense den reklam alabilir , ve bu reklamlar BGBM Ve TBM olarak 2 şekilde para kazanırsınız.

Google Adsense BGBM Nedir ? BGBM Açılımı , Bin Gösterim Başı Maliyet . Yani sitenize giren her TEKİL bin kişiden kazanacağınız parayı söyler. Örneğin , sitenizin günlük TEKİL ziyaret 5000 olduğunu varsayalım , Adsense BGBM ninde 847 TL olduğunu varsayalım , 5000 * 847 TL = 4.235 TL yapar.  Ama burada unutmamız gereken şey ise Günlük Tekil Ziyarettir.

Google Adsense TBM Nedir .? TBM nin açılımı ise , Tıklama başı maliyet olarak geçer. Tıklama başı maliyet , Google ADS'ye reklam veren firmaların her bir tıklamaya biçmiş olduğu ücrettir ve bu ücret her tıklamaya göre değişebilir. Örneğin A Firması her tıklamaya 2 TL Veriyorsa , B Firması 7 TL Verebilir. C Firması ise 0,50 Krş Verebilir. Bu tamamen o sektörün rekabetine bağlı olarak işler... Eğer web sitenizin trafiği yüksek ise gerçekten ciddi paralar kazanabilirsiniz. ayda 15 ile 20 bin arası kazanan siteler görüyorum.

 

Blog Sayfası Nasıl Açılır .? Blog sayfası , açmanın çok yöntemi var ama sizlere tavsiye edebileceğim 2 tanesi var. Bunlardan birisi Google'nın sizere ücretsiz olarak sağladığı Blogspot 2. ise Wordpress dir.

Web / Blog sayfası açarak para kazanmanın 2. Yolu ise yine reklamlardan geçer. eğer sitenizin içeriği Google Adsense Politikalarını ihlal ediyorsa Google Adsense sitenizin trafiği günlük tekil 1 Milyon bile olsa asla sitenizi reklam ağına kabul etmeyecektir. Durum böyle olunca Google Adsense Alternatif reklam sitelerinden reklam alabilirsiniz. Ama kazanç gerçekten çok düşük olacaktır.

 

 

 

YouTube üzerinden para kazanma Nedir.?

YouTube üzerinden para kazanma YouTube'da paylaştığınız özgün videolara YouTube Google Ads'nin reklamlarını gösterir , sizde videolarınızda ne kadar reklam görünürse o kadar para kazanıyorsunuz. Bu işe başlamadan önce kendinize bir konsept bulmanız gerekmekte. Bu konsept oyun videoları olabilir , gezi videoları olabilir , komik videolar olabilir. Ama konseptinizden asla şaşmayın, ne ile başlarsanız onla devam edin. Ve şunu asla unutmayın , YouTube asla telif hakkı olan videolar da reklam göstermez kazanç elde edemezsiniz , kazanç elde edmeyeceğiniz gibi hali hazırda YouTube hesabınız da kapanabilir. O Nedenle telif hakkı oluşturabilecek içeriklerden uzak durun.

 

 

Evet , Turkuaz Blog Okurları , Sizlere Bu Yazımızda İnternetten Para Kazanma Yolları İle alakalı Bir Kaç Bilgi Verdik. Eğer Yazılarımız Hoşunuza Gittiyse Bir Nokta Bile Olsa Yorum Olarak Bırakırsanız Seviniriz. Bir Sonraki Yazımızda Görüşmek Üzere...